Website analyse

Voor professionals met een eigen praktijk is de website meestal een middel om aan (potentiële) klanten te laten zien in waar ze goed in zijn en wat ze voor de klanten kunnen betekenen. Daarnaast kan de website een middel zijn om online nieuwe klanten te werven voor jouw praktijk. Als ondernemer heb je behoorlijk wat tijd en geld geïnvesteerd in je website.  Als je je website wil verbeteren is het belangrijk om te weten wat er eventueel mis gaat en waarom. Het geeft je inzicht waarom er geen bezoekers naar je website komen of waarom je geen nieuwe afspraken krijgt. Een website analyse kan je inzicht geven.

Wat houdt een website analyse in?

Wij verdiepen ons in jouw website en testen en beoordelen deze op de volgende 3 punten.

1. Vindbaarheid van website
Goede vindbaarheid van je website zorgt voor meer bezoekers naar je website en dat is tenslotte waar je het allemaal voor doet. Op welk zoekwoorden word jij op dit moment met jouw website gevonden en hoe hoog sta jij in Google met die zoekwoorden? Sluit dit aan bij de marktpositie die je wil innemen?

2. Inhoud van de website
Hoe ziet jouw website er inhoudelijk uit? Wordt het snel duidelijk voor de klant wat jij voor de klant kunt betekenen? En is de website goed leesbaar voor de bezoeker? Bij een duidelijke website structuur kunnen bezoekers gemakkelijker en sneller vinden waar ze naar op zoek zijn. Wanneer de website geen relevante informatie biedt voor de bezoeker zal de bezoeker de website verlaten.

3. Techniek van de website (globaal)
De technische kwaliteit van een website is een ook van de rangschikkingscriteria van Google. Zit je website technisch niet goed in elkaar, dan zul je lager scoren bij de zoekresultaten. Een voorbeeld van een technisch probleem is de bijvoorbeeld de laadsnelheid van je website. De webbouwer en/of hostingpartij zijn verantwoordelijk voor de technische kwaliteit van je website.

Daarom kijken we in onze website analyse hier slechts globaal naar en gaan we niet diep in op details. Alleen als er ernstige fouten zijn zullen we dit aan je rapporteren.

Op basis van de website analyse geven we een aantal tips en advies op maat over de manier waarop jij je website kunt verbeteren.

Wil jij een website analyse op maat?
website analyse

Een website analyse is altijd maatwerk, want iedere ondernemer is uniek, heeft zijn eigen website, zijn eigen markt en zijn eigen concurrentie.

De prijs van een website analyse bedraagt 49 Euro exclusief BTW.

Wil jouw website laten analyseren? Vul dan de onderstaand formulier en.  Ik neem dan snel contact met je op.

Vul in voor website analyse
Wij houden ook niet van spam. Lees onze privacy Statement