Innovatie: verse gezonde babyhapjes
Verse gezonde babyhapjes
De oprichters Fenna en Gaia van Reenen van Daily Baby Organics geloven dat ieder kind recht heeft op goede voeding en ontwikkelden verse, biologische babyhapjes. De hapjes zijn zodanig van structuur dat ze geschikt zijn voor kleintjes vanaf 6 maanden en in een wat grovere structuur en complexere smaak vanaf 8 maanden. Hierdoor leren zij direct al ’eten’ en kauwen. Ook als het kleintje nog geen tanden en kiezen heeft, bijt en sabbelt hij met z’n kaken. Dat is goed voor zijn mondspieren zoals blijkt uit die adviezen van het Voedingscentrum. Zo leer je jouw baby al heel vroeg wat gezond eten is. Goed bezig!
Innovatie in babyvoeding
Met haar verse en biologische babyhapjes staat is Daily Baby als winnaar uit de bus gekomen als winnaar van de Raising Star Award. Dit is een prijs die wordt toegekend aan de beste, duurzaamste en meest innovatieve producten. Waar andere merken potjes en zakjes produceren die jarenlang houdbaar zijn, heeft Daily Baby met haar echt verse product een duidelijke noviteit in handen. De ingrediënten worden ingekocht op de Nederlandse markt zodat de boeren een eerlijke prijs krijgen.
Tel daarbij dat de babyhapjes biologisch zijn, zonder toevoegingen en dat ze ook nog eens door de speciale hpp behandeling 21 dagen houdbaar zijn gemaakt, dan vraag je je af waarom de supermarkt schappen nog niet vol liggen. Het antwoord is natuurlijk dat de consument nog niet bekend is met deze ‘take-away’ en ‘ready to-eat’ hapjes die worden geleverd in een bakje, waarin ze koud of warm gegeten worden.
Babyhapjes thuis laten bezorgen
Nu mama’s en papa’s hun diners thuis laten bezorgen, hoeft baby niet langer achtergesteld te worden: die verdient ook het beste en deze hapjes kunnen eenvoudig via de eigen website besteld worden of mee bezorgd met de boodschappen bij Picnic. De hapjes zijn onder andere landelijk te koop via de webshop van Daily Baby en de app van Picnic voor een prijs van € 2,99 per stuk.
Wil jij ook bijdragen aan de gezondheid van Nederlanders?
Hoe zorg je ervoor dat klanten, ook in de toekomst, voor jou kiezen? Ben jij in staat om in te spelen op de behoefte van deze veranderende klant? Zouden de bedrijven die levensmiddelen produceren niet veel marktgerichter, klantgerichter, wendbaarder, ondernemender en innovatiever mogen worden? Misschien kun je je aanbod uitbreiden met producten die bijdragen aan de gezondheid van alle Nederlanders?
Mijn visie: zet net als Daily Baby de klant centraal, kies voor een onderscheidende propositie van jouw producten en diensten en dat je online zichtbaar bent. Want door online te laten zien waar je goed in bent, word je ook beter gevonden. Ik help je graag verder met een persoonlijk online marketing advies op maat.