Campagne doelstelling:

  • Awareness: bekendheid maken van het nieuwe beautydieet ‘Eet je Mooi’
  • Verkoop van het boek ‘Eet je Mooi in 28 dagen’

Onze oplossing

Multichannel strategie:

  • Ontwikkeling website www.eetjemooi.nl
  • Influencercampagne Beautybloggers
  • Persbericht naar landelijke media

Resultaat:

Landelijke bekendheid van het nieuwe beautydieet in enkele weken tijd.  De introductiecampagne werd opgepakt door landelijke kranten, radioprogramma Evers staat op, vrouwentijdschriften en een groot aantal beautybloggers.

Introductie beautyfood dieet ‘Eet je Mooi’

Multichannel strategie voor optimale bekendheid en sales beautyfood dieet 

Het boek ‘Eet je Mooi in 28 dagen’ werd gedistribueerd via de traditionele boekhandels en via Bol.com.
Om online ook goed zichtbaar te zijn ontwikkelden we het online platform Eetjemooi.nl met tips en recepten over voeding die bijdraagt aan een mooie huid, glanzend haar, mooie tanden en sterke nagels. Op deze website kon je tegen betaling het dieet online volgen.

Door middel van de inzet van influencers ‘(online) en het verspreiden van persberichten naar dagbladen, tijdschriften en vakbladen kreeg Eet je Mooi ongekende aandacht. Het boek werd goed verkocht, maar de verkoop via de website overtrof alle verwachtingen.

In onderstaande video kun je zien welke online en offline media aandacht hebben gegeven aan de introductie van Eet je Mooi

Most Recent Entries