Hoe wij onze klanten laten groeien

Wij zijn gespecialiseerd in online marketing in health, food, beauty en wellness. We vertalen marktkansen en klantbehoeften naar proposities en en helpen klanten bij het ontwikkelen, coördineren en implementeren van de marketingstrategie. We weten hoe je een product of dienst in de markt zet.  We zorgen dat onze klanten resultaat halen uit hun online marketing budget.

Profiteer van onze kennis en ervaring 

online marketing resultaatWe hebben diverse innovatieve online concepten opgezet. Van idee tot realisatie en de verdere ontwikkeling en exploitatie. In 2000 introduceerden we de eerste online parfumerie van Nederland met een persoonlijk geuradvies. In 2011 ontwikkelden we het mutichannel marketing concept Eet je Mooi.nl en een award winnende webwinkel voor vrouwen..

Sommige websites zijn na de startup- en introductiefase verkocht aan derden. Zo koppelden we in 2013 een online redactioneel vakmagazine (SchoonheidsspecialistenNieuws) aan de fysieke en online beurzen van Jaarbeurs om een B2B leadgenaratie platform in de markt te zetten.  Andere websites (in eigen beheer) gebruiken we om nieuwe ontwikkelingen in online marketing of nieuwe online tools te testen. Onze opdrachtgevers profiteren van de kennis en ervaring die wij hierbij opgedaan hebben.

Inge de Munnik is strategisch marketeer en internetadapt sinds 1999. Ze heeft niks ‘van horen zeggen’. Ze heeft al veel veranderingen meegemaakt, trends zien komen en gaan.  Ze adviseert met visie, daadkracht en creativiteit bedrijven en professionals over hoe ze online hun identiteit kunnen versterken en nieuwe klanten kunnen aantrekken.

Onze online marketing cases

Eerst zien en dan geloven?  Bekijk hier onze concepten en campagnes.