Hoe de toekomst er uit ziet weet niemand zeker. Maar er gaat wel veel veranderen. De wensen van consumenten veranderen, de concurrentie verandert ook. Gezien deze ontwikkelingen zullen ondernemers, merken en professionals zich opnieuw moeten beraden over hun toekomst. Iedereen zal opnieuw de juiste fit moeten maken tussen de veranderende markt en de eigen organisatie.

Online marketing propositie

Je moet voor jezelf goed kunnen inschatten welke externe factoren, dus factoren waar je nu nog niet helemaal zeker over bent, van invloed kunnen zijn op jouw bedrijf en wat je moet aanpassen aan jouw bedrijf om ook in de toekomst succesvol te zijn. Daar moet je de markt goed voor kennen, een duidelijke visie op hebben en er voor zorgen dat je er op tijd bij bent.

Ik kijk naar de kracht van bedrijven, bekijk wat ze uniek maakt in de markt. Dat koppel ik aan kansrijke ontwikkelingen in de markt (zorg, voeding, schoonheidsbranche, preventieve wellness) zodat je klaar bent voor de toekomst en klaar bent om jouw unieke verhaal te vertellen. Als je eenmaal weet welke boodschap je wil verspreiden, dan is het ook gemakkelijker om de juiste (social) media te kiezen.

Online marketing tools inzetten

Hoe kun jij je positie pakken in de markt? En welke online marketing tools kun je daarvoor inzetten? Om je online doelstellingen te bereiken maak ik slim gebruik van contentmarketing, social media marketing en SEO.

Heb je geen zin, tijd of kennis van online marketing? Ik help je graag bij het versterken van jouw propositie. Vul de quickscan in.

goede website

Wat is een goede website

Wat is nou een goede website? Over smaak valt niet te  twisten.…
salonmarketing uitbesteden

Online marketing van jouw salon: zelf doen of uitbesteden?

Je hebt een mooie website en je doet je online marketing voor…
distributiekanalen cosmetica
,

Online verkoop cosmetica wint snel terrein

Cosmetica omzet in Nederland in 2016 Cosmetica en geuren komen…
doelgroep vrouwen bereiken perfecte plaatje

Doelgroep vrouwen bereiken? Het perfect plaatje is niet geloofwaardig

/
Wil je de doelgroep vrouwen écht bereiken? Uit recent onderzoek…
millennials bereiken

Millennials bereiken via digitale media - de nieuwste inzichten

/
Millennials zijn een belangrijke doelgroep en ze hebben veel…
gebruik social media in 2018

Dagelijks gebruik social media 2018 in Nederland

/
Het gebruik van en vertrouwen in Social Media lijkt zich te hebben…
cursus social media 2018

Cursus social media voor de kliniek, praktijk en salon in 2018

/
Wist jij al dat de posts die je op je zakelijke Facebookpagina…
Social Media Trends 2018

Wat moet je in 2018 strategisch aanpassen om meer uit social media te halen?

/
Alle social media trends van 2018 voorspellen dat het organisch…
toekomstvisie salon kliniek praktijk
facebook marketing resultaten

Verbeter de resultaten van jouw facebook marketing

/
Heb je een (zakelijke) Facebookpagina? Doe je veel aan Facebook…
goed werkende website schoonheidssalon
,

Minderheid van Nederlandse schoonheidssalons heeft goed werkende website

/
Telefoonboek.nl onderzocht het aantal werkende websites van beautyprofessionals…
online groeien met online marketing inge de munnik

Wat houdt jou tegen om online te groeien?

/
Uit de MKB Online Monitor 2017 van DTG en MKB Nederland blijkt…
video marketing voor de professional

Doe jij al aan video marketing?

/
Veel professionals vinden het lastig om zichzelf te onderscheiden…

Social media gebruik in Nederland 2017

/
Het gebruik van Social Media is in 2017 nog verder gegroeid ten…

Waarom mensen niet kopen bij een onbekende webshop

/
Je kunt heel veel bezoekers hebben op je webshop, maar daarna…
reclame salon
,

Waarom reclame maken niet meer werkt voor de schoonheidssalon

Wil je reclame maken voor jouw salon, kliniek of praktijk en…
mooie website

Een mooie website maar geen nieuwe klanten

/
Je hebt een hele mooie website laten maken, maar het levert je…
groei online winkelen Bron: eurostat

Online winkelen groeit in 2016

Online winkelen groeide in 2016. In 2007 kocht 1 op de 2 Europese…
contactloos betalen

Contactloos betalen wint terrein

Bij contactloos betalen reken je af door je betaalpas of mobiele…
whatsapp

Wil je geen WhatsApp reclame? Zo kun je dit voorkomen

Jan Koum, de oprichter van WhatsApp was altijd fel tegen reclame…
nieuwsbrief lezen

Wordt jouw nieuwbrief wel goed gelezen?

De gemiddelde consument krijgt veel mail en heeft meestal weinig…
waarom winkels uit de winkelstraat verdwijnen
Dagelijks gebruik social media
google zoekwoorden 2015

Meest gebruikte zoekwoorden en zoekopdrachten in 2015

Wat zijn de meest gebruikte zoekwoorden en zoekopdrachten op…
speelgoed waarmee de baby social media kan bedienen