Als online marketing strateeg in de professionele health-, schoonheids- en wellnessbranche is het belangrijk dat je de ontwikkelingen en trends in de markt nauwlettend in de gaten houdt.  Ik volg deze op de voet.

Trendwatcher beauty, health, wellness, cosmetische ingrepen

Lees de over de nieuwste trends en ontwikkelingen op mijn blog.

In de media

Ik gaf de afgelopen jaren diverse interviews in landelijke media, dagbladen, radio en vrouwenbladenen over beauty, wellness en cosmetische ingrepen. Verder was ik  jurylid bij diverse wedstrijden.

Trendwatcher food en beautyfood

Ik ben opgeleid als levensmiddelentechnoog aan de HAS Hogeschool in Den Bosch. In 2011 heb ik wetenschappelijk onderzoek verricht naar de effecten van voeding (gezonde onbewerkte levensmiddelen) op het uiterlijk. De resultaten van dit onderzoek zijn te lezen op www.beautyfood.org. Het blijkt dat het eten van de juiste hoeveelheden onbewerkte levensmiddelen een positieve invloed kunnen hebben op huid, haar, nagels en tanden. Op basis van deze bevindingen schreef ze ik het boekEet je Mooi in 28 dagen (te koop via Bol.com) en ontwikkelde ik het multichannel platform EetjeMooi.nl. 

 

Via de blog Trends in de foodbranche  houd ik recente markontwikkelingen bij.

In de Media

Inge de Munnik gaf diverse interviews in vrouwenbladen en -websites, dagbladen, beauty- of voedingsvakbladen.