Onderzoek, cijfers en data

Inge de Munnik verzamelt, bewerkt en analyseert gegevens over health, voeding, beauty en wellness. Dit is de basis voor een gedegen marketingstrategie die gebaseerd is op kennis en inzicht.

Wij bieden de volgende mogelijkheden aan:

  • Externe analyse:
    Houd je de ontwikkelingen in de markt bij of laat je kansen liggen? Wil jij een betaalbare frisse blik op de trends en ontwikkelingen in de markt of niche waarin jij actief bent?  Wie zijn jouw potentiele nieuwe klanten?
  • Cosmetische ingrepen
    We verzamelen uit diverse bronnen informatie verzameld om het aantal cosmetische ingrepen in Nederland zo nauwkeurig mogelijk in te schatten
  • Schoonheidssalons:
    We hebben actuele data over het aantal schoonheidssalons in Nederland
  • Cijfers sauna bezoek
    Hoeveel Nederlanders bezoeken wel eens een sauna? En hoe vaak gaat men dan naar de sauna? En wat zijn de eigenschappen van de saunabezoeker?
  • Vestigingsplaatsonderzoek
    Een vestigingsplaatsonderzoek is in feite een marktonderzoek waarin gekeken wordt naar de sterke en zwakke punten van je locatie, de concurrentie en de omzetmogelijkheden die je normaal gesproken zou mogen verwachten.