U bevindt zich hier:Home1/Trends schoonheidsbranche
Trends en ontwikkelingen in de schoonheidsbranche
De komende jaren gaat er veel veranderen in de professionele schoonheidsbranche. Hiertoe behoren niet alleen schoonheidssalons, maar inmiddels zijn ook huidtherapeuten, cosmetisch artsen en klinieken voor plastische chirurgie op deze markt actief. Er komt nieuwe wetgeving en het toezicht zal worden verscherpt. Het kaf zal van het koren worden gescheiden, de echte beautyprofessional blijft.
Maar ook de beschikbaarheid van nieuwe technologieën heeft geleid tot een toenemende kloof tussen wat mensen willen in dit digitale tijdperk en wat bedrijven daadwerkelijk in staat zijn te bieden. Verwachtingen van klanten veranderen met elk innovatief product en iedere nieuwe dienst. Bijzondere digitale ervaringen die zij opdoen bij het ene bedrijf, verlangen zij ook van jouw organisatie.
Pak je kansen
Welke trends en marktontwikkelingen zijn relevant voor ondernemers, merken en professionals in de schoonheidsbranche? En speel jij al voldoende in op deze trends en ontwikkelingen? Of liggen er voor sommige bedrijven kansen in voeding, de eerstelijnszorg of preventieve wellness?.
Ben jij in staat de (digitale) wensen van klanten te beantwoorden? Bedrijven hebben geen keuze meer. Het is digitaliseren of ten onder gaan. Kijk goed wat er om je heen gebeurt en pak je kansen.
Heb je te weinig tijd of vind je het moeilijk om nieuwe trends en ontwikkelingen te implementeren in jouw bedrijf zodat je klaar bent voor de toekomst? Ik help je graag bij het versterken van jouw (online) propositie. Vul de quickscan in.
Steeds meer mensen laten cosmetische ingrepen verrichten. Omdat…
https://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2019/06/wet-cosmetische-ingrepen.jpg9601200Inge de Munnikhttps://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/01/Inge-de-munnik-logo-menu-website-online-marketing-100-hoog-300x72.pngInge de Munnik2019-06-10 11:46:082020-06-27 14:07:54Wetgeving cosmetische ingrepen wordt aangepast
Breed marktonderzoek onder Nederlanders van 16-75 jaar geeft…
https://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2017/05/bestedingen-cosmetica-2016-nederland.jpg9001200Inge de Munnikhttps://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/01/Inge-de-munnik-logo-menu-website-online-marketing-100-hoog-300x72.pngInge de Munnik2019-02-19 22:15:302020-06-25 20:15:29Waarom koopt de consument cosmetica?
Marketing en gewenst imago van de schoonheidssalon
Wat doet…
https://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2019/02/huidprofessioanl-promotie-schoonheidssalon.png10001000Inge de Munnikhttps://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/01/Inge-de-munnik-logo-menu-website-online-marketing-100-hoog-300x72.pngInge de Munnik2019-02-12 21:25:032022-08-06 19:21:05De schoonheidsspecialist kan meer dan de consument denkt
Cosmeticamerken in professionele schoonheidsbranche worden overgenomen
Cosmetica…
https://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/12/cosmetica-merk-schoonheidssalon-overname.jpg364600Inge de Munnikhttps://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/01/Inge-de-munnik-logo-menu-website-online-marketing-100-hoog-300x72.pngInge de Munnik2018-12-13 20:33:412020-06-21 14:13:49Overname cosmeticamerken uit professionele schoonheidsbranche
Cosmetica verkopen anno nu
De manier waarop er vroeger cosmetica…
https://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/08/cosmetica-selfie-cosmetic.png6321200Inge de Munnikhttps://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/01/Inge-de-munnik-logo-menu-website-online-marketing-100-hoog-300x72.pngInge de Munnik2018-08-28 15:05:242020-06-21 12:35:30Cosmetica verkopen anno nu
Echt duurzaam ondernemen met je schoonheidssalon
Loes Frijters-Tempelaars,…
https://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/08/Inbalance-27-07-18-47-e1534243765699.jpg7981200Inge de Munnikhttps://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/01/Inge-de-munnik-logo-menu-website-online-marketing-100-hoog-300x72.pngInge de Munnik2018-08-14 11:53:422020-07-11 16:59:16Eerste échte duurzame schoonheidssalon staat in Bergen op Zoom
Cosmetica distributiekanalen 2016
Cosmetica en geuren komen…
https://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/08/cosmetica-markt.jpg720948Inge de Munnikhttps://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/01/Inge-de-munnik-logo-menu-website-online-marketing-100-hoog-300x72.pngInge de Munnik2018-08-10 11:51:022020-06-26 08:15:05Online verkoop cosmetica wint snel terrein
Augmented reality toegepast op make-up
Aumentend reality is…
https://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/07/make-up-augmented-reality.jpg6101200Inge de Munnikhttps://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/01/Inge-de-munnik-logo-menu-website-online-marketing-100-hoog-300x72.pngInge de Munnik2018-07-05 10:55:122020-06-21 11:56:58Niet meer naar de salon voor een make-up advies?
Cosmeticamerk kiezen voor jouw schoonheidssalon
Met welke cosmeticamerken…
https://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/06/cosmetica-merk-schoonheidssalon.jpg8001200Inge de Munnikhttps://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/01/Inge-de-munnik-logo-menu-website-online-marketing-100-hoog-300x72.pngInge de Munnik2018-06-07 06:56:162020-06-27 14:07:03Hoe kies je een cosmeticamerk voor jouw schoonheidssalon?
Winnaars schoonheidsspecialisten van het jaar 2018
De schoonheidsspecialisten…
https://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/04/schoonheidsspecialisten-van-het-jaar-2018.jpg8571200Inge de Munnikhttps://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/01/Inge-de-munnik-logo-menu-website-online-marketing-100-hoog-300x72.pngInge de Munnik2018-04-22 23:14:472020-06-21 11:19:01De winnaars van de BeautyAwards 2018 zijn bekend
Wij gebeuren functionele/ technische en geanonimiseerde analytische cookies en een aantal aanvullende cookies tijdens het optimalisatieproces voor het gebruiksgemak. Als je gebruik blijft maken van deze website gaan wij er van uit dat je hier geen problemen mee hebt.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.