U bevindt zich hier:Home1/Trends schoonheidsbranche
Trends en ontwikkelingen in de schoonheidsbranche
De komende jaren gaat er veel veranderen in de professionele schoonheidsbranche. Hiertoe behoren niet alleen schoonheidssalons, maar inmiddels zijn ook huidtherapeuten, cosmetisch artsen en klinieken voor plastische chirurgie op deze markt actief. Er komt nieuwe wetgeving en het toezicht zal worden verscherpt. Het kaf zal van het koren worden gescheiden, de echte beautyprofessional blijft.
Maar ook de beschikbaarheid van nieuwe technologieën heeft geleid tot een toenemende kloof tussen wat mensen willen in dit digitale tijdperk en wat bedrijven daadwerkelijk in staat zijn te bieden. Verwachtingen van klanten veranderen met elk innovatief product en iedere nieuwe dienst. Bijzondere digitale ervaringen die zij opdoen bij het ene bedrijf, verlangen zij ook van jouw organisatie.
Pak je kansen
Welke trends en marktontwikkelingen zijn relevant voor ondernemers, merken en professionals in de schoonheidsbranche? En speel jij al voldoende in op deze trends en ontwikkelingen? Of liggen er voor sommige bedrijven kansen in voeding, de eerstelijnszorg of preventieve wellness?.
Ben jij in staat de (digitale) wensen van klanten te beantwoorden? Bedrijven hebben geen keuze meer. Het is digitaliseren of ten onder gaan. Kijk goed wat er om je heen gebeurt en pak je kansen.
Heb je te weinig tijd of vind je het moeilijk om nieuwe trends en ontwikkelingen te implementeren in jouw bedrijf zodat je klaar bent voor de toekomst? Ik help je graag bij het versterken van jouw (online) propositie. Vul de quickscan in.
Alhoewel de cosmetica-industrie relatief weinig klachten heeft…
https://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2023/01/reclamecode-cosmetica.jpg8001200Inge de Munnikhttps://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/01/Inge-de-munnik-logo-menu-website-online-marketing-100-hoog-300x72.pngInge de Munnik2023-01-03 19:57:482023-01-03 20:00:32Reclamecode cosmetica in 2023 aangepast
https://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2023/01/trends-en-ontwikkelingen-cosmeticabranche.jpg10241200Inge de Munnikhttps://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/01/Inge-de-munnik-logo-menu-website-online-marketing-100-hoog-300x72.pngInge de Munnik2023-01-01 09:03:102023-01-01 21:14:46Trends en ontwikkelingen in de cosmeticabranche 2023
Het schoonheidsideaal verandert continu. Zo zagen we de afgelopen…
https://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2022/12/schoonheidsideaal-2023-1.jpg8001200Inge de Munnikhttps://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/01/Inge-de-munnik-logo-menu-website-online-marketing-100-hoog-300x72.pngInge de Munnik2022-12-31 15:04:252022-12-31 15:04:25Het schoonheidsideaal verandert
Schoonheidssalons vallen sinds 2016 onder het toezicht van de…
https://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2022/08/Logo-inspectie-gj-439x780-1.webp439780Inge de Munnikhttps://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/01/Inge-de-munnik-logo-menu-website-online-marketing-100-hoog-300x72.pngInge de Munnik2022-08-10 16:53:562022-08-10 16:53:56Behandelingen in schoonheidssalons veilig
Een mooie toekomst voor bedrijven en merken is niet altijd vanzelfsprekend,…
https://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2022/07/revlon-1200-x-900-px.png9001200Inge de Munnikhttps://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/01/Inge-de-munnik-logo-menu-website-online-marketing-100-hoog-300x72.pngInge de Munnik2022-07-08 20:05:352022-07-14 10:19:35Waar ging het mis bij cosmeticamerk Revlon en wat kun je er van leren?
Het aanbod van make-up en huidverzorging is enorm. Hoe beter…
https://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2021/12/beauty-technologie-2.jpg5341200Inge de Munnikhttps://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/01/Inge-de-munnik-logo-menu-website-online-marketing-100-hoog-300x72.pngInge de Munnik2021-12-28 13:18:122021-12-28 15:10:14Nieuwe technologieën veranderen beauty- en cosmetica industrie
Het make-upmerk War Paint for Men heeft zijn eerste winkel geopend…
https://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2021/08/make-up-voor-mannen.jpg5061000Inge de Munnikhttps://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/01/Inge-de-munnik-logo-menu-website-online-marketing-100-hoog-300x72.pngInge de Munnik2021-08-27 16:44:512021-08-27 16:46:57De eerste mannen make-up winkel ter wereld
Nu vernieuwende merken als Fenty Beauty en Glossier de beautybranche…
https://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2021/08/make-up-merken.jpg6751200Inge de Munnikhttps://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/01/Inge-de-munnik-logo-menu-website-online-marketing-100-hoog-300x72.pngInge de Munnik2021-08-20 11:14:082021-08-22 20:46:45Make-up merken: hoe bepaal je of ze duurzaam zijn?
Inclusiviteit en diversiteit
Laten zien wie je bent, met de…
https://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2021/08/inclusiviteit-beauty-hema.jpg6961200Inge de Munnikhttps://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/01/Inge-de-munnik-logo-menu-website-online-marketing-100-hoog-300x72.pngInge de Munnik2021-08-03 13:50:482021-08-22 20:47:50Inclusiviteit en diversiteit in beauty
Wat is duurzame cosmetica?
Duurzaamheid is een breed begrip,…
https://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2021/06/duurzame-cosmetica.jpg341512Inge de Munnikhttps://www.ingedemunnik.nl/wp-content/uploads/2018/01/Inge-de-munnik-logo-menu-website-online-marketing-100-hoog-300x72.pngInge de Munnik2021-06-22 14:30:322021-08-22 20:48:51Duurzame cosmetica: waar staan we?
Wij gebeuren functionele/ technische en geanonimiseerde analytische cookies en een aantal aanvullende cookies tijdens het optimalisatieproces voor het gebruiksgemak. Als je gebruik blijft maken van deze website gaan wij er van uit dat je hier geen problemen mee hebt.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.