Hoe de toekomst er uit ziet weet niemand zeker. Maar er gaat wel veel veranderen. De wensen van consumenten veranderen, de concurrentie verandert ook. Gezien deze ontwikkelingen zullen ondernemers, merken en professionals zich opnieuw moeten beraden over hun toekomst. Iedereen zal opnieuw de juiste fit moeten maken tussen de veranderende markt en de eigen organisatie.

Online marketing propositie

Je moet voor jezelf goed kunnen inschatten welke externe factoren, dus factoren waar je nu nog niet helemaal zeker over bent, van invloed kunnen zijn op jouw bedrijf en wat je moet aanpassen aan jouw bedrijf om ook in de toekomst succesvol te zijn. Daar moet je de markt goed voor kennen, een duidelijke visie op hebben en er voor zorgen dat je er op tijd bij bent.

Ik kijk naar de kracht van bedrijven, bekijk wat ze uniek maakt in de markt. Dat koppel ik aan kansrijke ontwikkelingen in de markt zodat je klaar bent voor de toekomst en klaar bent om jouw unieke verhaal te vertellen. Als je eenmaal weet welke boodschap je wil verspreiden, dan is het ook gemakkelijker om de juiste (social) media te kiezen.

Online marketing tools inzetten

Hoe kun jij je positie pakken in de markt? En welke online marketing tools kun je daarvoor inzetten? Om je online doelstellingen te bereiken maak ik slim gebruik van contentmarketing, social media marketing en SEO.

Heb je geen zin, tijd of kennis van online marketing? Ik help je graag bij het versterken van jouw propositie. Vul de quickscan in.

whatsapp

Wil je geen WhatsApp reclame? Zo kun je dit voorkomen

Jan Koum, de oprichter van WhatsApp was altijd fel tegen reclame…
nieuwsbrief lezen

Wordt jouw nieuwbrief wel goed gelezen?

De gemiddelde consument krijgt veel mail en heeft meestal weinig…
waarom winkels uit de winkelstraat verdwijnen
Dagelijks gebruik social media
google zoekwoorden 2015

Meest gebruikte zoekwoorden en zoekopdrachten in 2015

Wat zijn de meest gebruikte zoekwoorden en zoekopdrachten op…
online kopen
speelgoed waarmee de baby social media kan bedienen