Hoe de toekomst er uit ziet weet niemand zeker. Maar er gaat wel veel veranderen. De wensen van consumenten veranderen, de concurrentie verandert ook. Gezien deze ontwikkelingen zullen ondernemers, merken en professionals zich opnieuw moeten beraden over hun toekomst. Iedereen zal opnieuw de juiste fit moeten maken tussen de veranderende markt en de eigen organisatie.

Online marketing propositie

Je moet voor jezelf goed kunnen inschatten welke externe factoren, dus factoren waar je nu nog niet helemaal zeker over bent, van invloed kunnen zijn op jouw bedrijf en wat je moet aanpassen aan jouw bedrijf om ook in de toekomst succesvol te zijn. Daar moet je de markt goed voor kennen, een duidelijke visie op hebben en er voor zorgen dat je er op tijd bij bent.

Ik kijk naar de kracht van bedrijven, bekijk wat ze uniek maakt in de markt. Dat koppel ik aan kansrijke ontwikkelingen in de markt zodat je klaar bent voor de toekomst en klaar bent om jouw unieke verhaal te vertellen. Als je eenmaal weet welke boodschap je wil verspreiden, dan is het ook gemakkelijker om de juiste (social) media te kiezen.

Online marketing tools inzetten

Hoe kun jij je positie pakken in de markt? En welke online marketing tools kun je daarvoor inzetten? Om je online doelstellingen te bereiken maak ik slim gebruik van contentmarketing, social media marketing en SEO.

Heb je geen zin, tijd of kennis van online marketing? Ik help je graag bij het versterken van jouw propositie. Vul de quickscan in.

goed werkende website schoonheidssalon
,

Minderheid van Nederlandse schoonheidssalons heeft goed werkende website

/
Telefoonboek.nl onderzocht het aantal werkende websites van beautyprofessionals…
online groeien met online marketing inge de munnik

Wat houdt jou tegen om online te groeien?

/
Uit de MKB Online Monitor 2017 van DTG en MKB Nederland blijkt…
video marketing voor de professional

Doe jij al aan video marketing?

/
Veel professionals vinden het lastig om zichzelf te onderscheiden…

Social media gebruik in Nederland 2017

/
Het gebruik van Social Media is in 2017 nog verder gegroeid ten…

Waarom mensen niet kopen bij een onbekende webshop

/
Je kunt heel veel bezoekers hebben op je webshop, maar daarna…
Inge de Munnik online marketing strategie
,

Online marketing voor de schoonheidssalon

De meeste mensen kennen mij als founder van Beautyspot.nl. Dit…
reclame salon
,

Waarom reclame maken niet meer werkt voor de schoonheidssalon

Wil je reclame maken voor jouw salon, kliniek of praktijk en…
mooie website

Een mooie website maar geen nieuwe klanten

/
Je hebt een hele mooie website laten maken, maar het levert je…
groei online winkelen Bron: eurostat

Online winkelen groeit in 2016

Online winkelen groeide in 2016. In 2007 kocht 1 op de 2 Europese…
contactloos betalen

Contactloos betalen wint terrein

Bij contactloos betalen reken je af door je betaalpas of mobiele…