Trends in de zorg

Innovaties, mondige patiënten en vergrijzing leiden tot een stijging van de vraag bij health professionals, terwijl zorgverzekeraars en gemeenten de zorgkosten proberen te drukken.

Innovaties op het gebied van domotica, diagnostiek, E-health en zelftesten bieden nieuwe kansen voor ondernemers in de zorg.  Meer aandacht voor preventie (gezonde voeding, preventieve wellness, beweging) kan een kansrijke uitbreiding zijn van de dienstverlening.

Marketing in de zorg

Daarom zouden ondernemers in de zorg marktgerichter, klantgerichter, wendbaarder, ondernemender en innovatiever moeten worden. Marketing in de zorg is in de toekomst nodig om te overleven.

Een product, merk of professional moet zich duidelijk onderscheiden ten opzichte van anderen.  Waar ben jij goed in? Wat doe je anders als je concurrentie? Met andere woorden: Wat is jouw online propositie?

Ben jij in staat om in te spelen op de behoefte van de veranderende klant? Hoe zorg je ervoor dat klanten voor jou kiezen?  Mijn visie: zet de klant centraalkies voor een onderscheidende propositie en zorg dat je online zichtbaar bent. Want door online te laten zien waar je goed in bent, word je ook beter gevonden.  Hierdoor krijg je meer bezoekers op je website en neemt je merkbekendheid toe. Zo trek je nieuwe klanten aan die bij je passen.  Geïnteresseerd? Vraag dan een gratis QuickScan aan voor een vrijblijvend advies.

geen energie ouder woreden
,

Gebrek aan energie grootste angst bij het ouder worden

De top 3 zorgen voor fysieke ongemakken bij het ouder worden…
gezondheidsapps

Gebruik jij al gezondheidsapps om nog gezonder te leven?

Wereldwijd gezien meet 33% van de bevolking tegenwoordig zijn…